Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

Tips Mengatasi Keguguran Rambut

MASALAH keguguran rambut kini bukan lagi isu yang diperkatakan secara tersembunyi. Penyelidikan perubatan terkini telah mengenal pasti pelbagai jenis keguguran rambut merangkumi kebotakan bercorak pada lelaki dan wanita sehinggalah kebotakan selepas bersalin.

Walau apa pun jenisnya, keguguran rambut dan kebotakan menyebabkan keyakinan diri yang kurang dan seterusnya penderitaan yang terpaksa ditanggung sendiri tanpa mengetahui pilihan rawatan berkesan boleh didapati.

BioTHIK merupakan jenama produk penjagaan rambut yang membantu pertumbuhan rambut yang terbaik.
Dengan adanya protokol tiga peringkat untuk membantu rakyat Malaysia memperoleh rambut yang lebih sihat dan lebat, matlamat BioTHIK adalah untuk meningkatkan keyakinan diri dalam kalangan individu yang mengalami masalah keguguran rambut.

Produk penjagaannya dikategorikan dalam lingkungan protokol tiga peringkat tersebut.
Terdapat dua buih pencuci kulit kepala yang setiap satunya dihasilkan untuk kulit kepala yang sensitif dan mengalami keguguran rambut serta yang bersifat anti kelemumur dan mempunyai kawalan minyak.

Buih Pencuci Kulit Kepala 1 BioTHIK diperkaya dengan ekstrak akar ginseng Panax, ekstrak akar Articum Majus dan Biotin manakala pencuci yang kedua diperkuat dengan Tanakal untuk mengurangkan pengepingan dan mengawal pengeluaran minyak secara berlebihan. Kedua-dua produk ini terbukti berkesan untuk menggalakkan dan meningkatkan kadar pertumbuhan rambut baharu.

 Sumber : utusan.com.my

Comments :

0 comments to “Tips Mengatasi Keguguran Rambut”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.