Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

[K-Pop] : Blackpink Lancar Album Baru, Kill This Love, 5 April Ini


Kumpulan gadis K-pop 'BlackPink' amat dikenali menerusi lagu mereka yang bertajuk Ddu-du Ddu-du yang dilancar pada Jun tahun lalu akan mengeluarkan album baru, Kill This Love, minggu depan, kata agensi pengurusannya pada Isnin lalu.

Lisa - Jisoo - Jennie - Rose (BlackPink)
YG Entertainment, syarikat yang menguruskan kumpulan ini telah mengeluarkan poster teaser di laman web rasminya untuk EP yang akan datang dengan mengumumkan tarikh rasmi album tersebut iaitu pada 5 April 2019.

Imej itu menunjukkan ahli Thai band, Lisa, menentang latar belakang merah yang dicetak dengan tajuk album dan tarikh pelancaran dalam teks hitam.


YG berkata tajuk lagu utama album itu juga ialah Kill This Love "lagu sengit yang akan mengatasi Ddu-du Ddu-du," kata YG, merujuk kepada lagu utama BlackPink yang dilancarkan pada Jun tahun lepas.

"Koreografi untuk yang akan datang (lagu), yang direka oleh empat koreografer kelas dunia, lebih dinamik daripada yang mereka (band) telah persembahkan setakat ini," kata YG. "Ia akan memenuhi harapan dan piawaian peminat global."


Pelancaran album akan datang kira-kira seminggu lebih awal daripada penampilan BlackPink di Festival Muzik dan Seni Lembah Coachella 2019, yang dijadualkan berlangsung dari 12-21 April di California, Amerika Syarikat.

Bermula pada 17 April, kumpulan itu akan memulakan lawatan Amerika Utara, dengan lapan konsert di enam bandar raya, termasuk Los Angeles, Chicago dan Hamilton di Kanada.


Comments :

1
Miliana said... on 

suka banget album blackpink yg ini

maintenance alat berat

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.