Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

[VIDEO] Subahanallah! Puluhan Burung Helang Berlegar Di Udara Semasa Perhimpunan Aman Bantah Penghinaan Nabi


IPOH: Jumaat lalu, kira-kira 500 orang menghadiri Himpunan Ummah Bantah Hina Nabi anjuran sebuah badan bukan kerajaan (NGO), Jaringan Ummah, di perkarangan Medan Selera Dato’ Sagor bersebelahan Masjid Sultan Idris Shah II, selepas solat Jumaat hari ini.

Perhimpunan tersebut dianjurkan oleh Ummah Perak dan Jaringan Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) Gerak Ummah selepas solat Jumaat.

“Tindakan menghina Nabi Muhammad SAW merupakan satu ancaman kepada agama dan perpaduan kaum. Jika budaya ini diteruskan, ia boleh mencetuskan sesuatu yang tidak baik, khususnya dalam beragama yang mana Islam merupakan agama Persekutuan,” kata Fairuz Hafiz Othman selaku Penyelaras program tersebut.

Program tersebut juga dianjurkan di negeri-negeri lain seperti Kelantan, Johor, Negeri Sembilan dan Putrajaya sebagai tanda solidariti umat Islam bagi membantah penghinaan yang dibuat pihak tidak bertanggungjawab ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW.

 Semasa program itu berlangsung, berlaku fenomena luar biasa dimana sekumpulan burung helang terbang berlegar di udara. Burung helang kebiasaanya tidak terbang berkelompok. Subahanallah!



Sumber: Express Viral




Comments :

0 comments to “[VIDEO] Subahanallah! Puluhan Burung Helang Berlegar Di Udara Semasa Perhimpunan Aman Bantah Penghinaan Nabi”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.