Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

[Terkini] : Filem Upin Ipin Dapat Rating 9.4/10 di IMDb !




Pada 21 Mac 2019, Les 'Copaque Production melancarkan sebuah filem baru bertajuk "Upin & Ipin: Keris Siamang Tunggal" (aka Lone Gibbon Kris) dan kami sangat terkejut dengan rating yang telah diberikan di IMDb (Internet Movie Database).

IMDb adalah pangkalan data dalam talian yang berkaitan dengan filem, program televisyen, permainan video dan sebagainya. Kebanyakan data dalam IMDb disediakan oleh penyumbang sukarela. Laman ini membolehkan pengguna berdaftar menyerahkan bahan baru dan suntingan kepada penyertaan yang sedia ada.

Upin & Ipin: Keris Siamang Tunggal berjaya mendapat rating 9.4 / 10 yang mengagumkan di IMDb hanya beberapa hari selepas pelancarannya. Ini juga bermakna bahawa, filem itu telah mengatasi Paskal sebagai filem Malaysia tertinggi dalam IMDb.


Sebelum ini, filem Paskal berjaya mendapat rating 8.8 daripada 10 bintang di IMDb tetapi selepas pemeriksaan pantas di laman web itu, kami mengetahui bahawa rating filem itu telah menurun kepada bintang 7.6 / 10.



Selain itu, filem Upin & Ipin: Keris Siamang telah menerima banyak ulasan yang baik di IMDb kerana mempunyai jalan cerita hebat serta penuh dengan dialog yang menghiburkan. Ia juga dipuji kerana menjadi filem yang padat dengan pelbagai aksi dan ada individu yang menegaskan bahawa filem itu turut memiliki soundtrack yang hebat!

Adakah anda teruja untuk menonton filem terbaru Upin & Ipin? Nah, sebelum anda pergi ke pawagam, anda boleh menonton trailer di sini:

https://www.youtube.com/watch?v=lD8Z7GpR45U

Comments :

1
Miliana said... on 

bagus banget aku suka nonton ini

mobil truk indonesia terbaru

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.