Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

Dipecat selepas kritik majikan di Facebook

Gambar Hiasan


"Saya memulakan pekerjaan baru hari ini, tapi saya sangat tidak suka bekerja di taska" tulis Kaitlyn Wells dilaman Facebook miliknya.

Malangnya status tersebut telah menarik perhatian beberapa pengguna Facebook dan kritikannya itu diketahui oleh majikannya dan Kaitlyn kemudiannya dipecat serta merta.
Kaitlyn berkata, tindakannya memuatnaik status berkenaan adalah satu kesilapan yang besar dilakukannya.

"Saya tidak membeci kanak-kanak malah saya sendiri mempunyai anak dan sayang padanya,".
DALLAS - AMERIKA SYARIKAT. Tindakan seorang ibu tunggal mengkritik majikannya di laman sosial Facebook mengundang padah selepas dia dipecat sehari selepas memulakan pekerjaan barunya itu.
"Saya tidak akan melakukan perkara seperti itu lagi tidak kira apa pun yang saya rasa selepas ini," katanya dipetik Metro.uk.

Sumber

Comments :

0 comments to “Dipecat selepas kritik majikan di Facebook”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.