Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

Kemaluan pengacara lelaki 'dicuri'


kemaluan-pengacara-lelaki-dicuri
Seorang selebriti lelaki dari Rusia melalui detik yang menghairankan seketika bangun dari tidur.

Dmitry Nikolaev mendapati kedua-dua testikelnya hilang setelah bertemu seorang wanita berambut perang pada malam sebelumnya.

Penyampai TV berusia 30 tahun itu pada mulanya menghabiskan masa minum bersama wanita tersebut di sebuah bar sebelum menuju ke sauna untuk mandi bersama. Namun Dmitry dikatakan tidak sedarkan diri tidak lama selepas tiba di pusat merehatkan diri terbabit.

Pada keesokan harinya, pengacara yang sudah mendirikan rumahtangga itu mendapati dia tersedar dan berasa dalam kesakitan, manakala seluarnya pula dipenuhi darah.

Dmitry kemudiannya dikejarkan ke hospital dan dimaklumkan oleh para doktor bahawa buah zakarnya telah dicuri dalam satu proses yang melibatkan pembedahan, dijalankan oleh individu yang mahir dalam dunia perubatan.

Menurut polis, Dmitry mungkin diberikan dadah supaya tidak sedarkan diri.

Pengacara itu pada mulanya enggan dan malu untuk memberitahu perkara itu kepada isterinya namun dia tidak mempunyai pilihan.

Susulan kejadian itu, pihak polis kini sedang memburu sindiket penjualan organ berkenaan termasuk seorang doktor yang menjual organ tersebut di pasaran gelap.

Kredit gambar: lifenews
 

Comments :

0 comments to “ Kemaluan pengacara lelaki 'dicuri'”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.