Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

Minyak wangi dengan haruman burger?


minyak-wangi-dengan-haruman-burger Sempena menyambut International Whopper Day pada tahun ini, Burger King bercadang untuk mengeluarkan satu minyak wangi istimewa yang mempunyai haruman seperti burger Whopper.

Wangian berkenaan akan dikeluarkan di Jepun dan dinamakan Flame Grilled. Khabarnya ia akan dijual pada harga £27 (RM148) sebotol.

Kebenaran mengenai berita tersebut masih tidak dapat disahihkan. Ada yang berpendapat ia adalah satu gurauan ekoran International Whopper Day disambut setiap 1 April.

Namun meskipun ianya satu gurauan tetapi Burger King sebelum ini pernah mengeluarkan minyak wangi diberi nama Flame sekitar 2008. Begitu juga Pizza Hut dengan semburan Eau De Pizza Hut yang menemui pasaran pada tahun 2012.


Penyebaran beberapa siri iklan menguatkan lagi berita tersebut. Iklan berkenaan bukan sahaja menarik malah menampilkan parfum tersebut dalam latar yang sungguh mempersona!

Bukan itu sahaja, malah video promo bagi Flame dahulunya membantu menguatkan lagi khabar itu. Benar agaknya anda mampu memiliki semburan wangi yang menjadikan pemakai berbau seperti burger sepanjang hari!

Adakah anda akan membelinya?

Sumber

Comments :

0 comments to “ Minyak wangi dengan haruman burger?”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.