Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

Aplikasi dan gadget unik untuk iPad anda


aplikasi-dan-gadget-unik-untuk-ipad-anda Pengeluaran aplikasi telah naik dengan mendadak dalam lima tahun lepas dengan kemunculan tablet dan telefon pintar. Lebih daripada hanya membina aplikasi, pengeluar dan pereka telah menceburi wilayah baru, mencipta aksesori dan alat. Di sini kami mengkaji semula empat aplikasi dan alat yang menarik untuk iPad anda.

iCade
Manakala pada masa lalu kami mungkin telah memilih untuk pergi ke arked, aplikasi iPad baru iCade kini membenarkan anda bermain permainan Atari lama dari rumah anda. iCade, yang diperbuat daripada sebuah bingkai kayu, direka seperti konsol arked. Dengan menggelongsori iPad anda melalui selongsong, pemain boleh mempunyai akses kepada banyak aplikasi permainan Atari seperti Asteroids, Centipede dan Battlezone pada harga dari RM3 – RM15. Kabinet arked boleh dibeli dalam talian untuk US99 (RM300)- ianya agak mahal tetapi datang dengan butang dan joystick yang melengkapkan pengalaman permainan arked ini.

Rockmate
Dibangunkan oleh Fingerlab, Rockmate menyatukan semua unsur-unsur studio muzik ke dalam satu aplikasi tunggal. Aplikasi ini mengandungi empat instrumen: dua gitar, gendang-gendang dan papan kekunci, dan membenarkan anda menulis, merakam dan bermain lagu. Versi terbaru aplikasi ini memperkenalkan ciri baru seperti kit dram/ papan kekunci dan sebuah mikrofon. Mereka turut menggabungkan pilihan berkongsi yang baru untuk membenarkan pengguna berkongsi muzik mereka melalui Soundcloud, Audiocopy, iTunes dan Facebook. Aplikasi ini menelan belanja $3 (RM9.50) dan boleh dibeli melalui kedai aplikasi iTunes Apple.

Joystick-It Tablet Arcade Stick
Seperti iCade, tablet joystick Think Geek membenarkan pengguna mencapai tahap permainan yang tertinggi dengan ribuan permainan seperti PacMan, Reckless Racing dan iFighter. Joystick ini tidak memerlukan bateri. Pemain boleh juga menggunakan tindakan permainan ‘dual joystick’ untuk aplikasi yang memerlukan kawalan lebih kompleks. Satu joystick menelan belanja sebanyak $9 (RM28), manakala satu pek pengawal ‘dual joystick’ berharga $16 (RM30).

iRig MIX
iRig Mix, yang direka khusus untuk iPhone, iPod touch dan iPad, ialah satu pengadun yang menawarkan kawalan sama seperti mana-mana ‘mixer’ DJ profesional. Ianya akan menelan belanja sebanyak €74.99 (RM300), yang mana lebih murah daripada apa yang kebanyakan DJ menetapkan. Sifat padat ‘mixer’ ini adalah satu kelebihan yang besar. iRig membenarkan pengguna mendirikannya dengan mudah sama ada anda dalam bilik tidur anda atau di sebuah pesta. Untuk DJ yang ingin membuat adunan muzik, iRig adalah satu pilihan ekonomi yang memberi alatan DJ yang sama tanpa harga mahal. iRig datang dengan empat aplikasi bebas, DJ Rig, AmpliTube, VocaLive dan GroooveMaker.

Sumber

Comments :

0 comments to “ Aplikasi dan gadget unik untuk iPad anda”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.