Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

Gaun karakter "Frozen" laris dijual

Apabila filem animasi Disney arahan Chris Buck dan Jennifer Lee, "Frozen" ditayangkan pada 2013, ia telah mencetuskan fenomena luar biasa.

Malah dua karakter utama dalam filem tersebut iaitu Elsa dan Anna turut menjadi perhatian. Maka tidak hairanlah apabila segala produk yang menampilkan dua karakter ini laris dijual, termasuklah gaun lakon peranan (role play) untuk kanak-kanak.

Menurut laporan ABC News, Disney Consumer Products (DCP) di bawah The Walt Disney Company mengumumkan, lebih 3 juta pasang gaun karakter Elsa dan Anna telah terjual di kedai Disney dan juga rangkaian pasaran di Amerika Utara sahaja kurang dari tempoh setahun. Malah gaun-gaun berkenaan masih lagi laris dijual sehingga kini.

Semenjak "Frozen" ditayangkan, Disney Publishing Worldwide telah menyiarkan lebih 800 tajuk cetakan secara global dan lebih 35 e-buku di Amerika Syarikat.

Malah lagu runut "Let It Go" telah dimainkan lebih 3.2 juta kali menerusi aplikasi Disney Karaoke: Frozen semenjak ia dilancarkan pada Mei 2014.

Tarikan taman tema "Frozen" juga akan dibuka di Epcot pada tahun 2016.

Sumber

Comments :

0 comments to “Gaun karakter "Frozen" laris dijual”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.