Blog Perkongsian merangkumi artikel semasa, kemalangan, fakta, agama dan pelbagai lagi. Njoy Membaca

 

Lelaki bunuh dan makan kawan karib


lelaki-bunuh-dan-makan-kawan-karib
WALES, (MLP) – Seorang lelaki mati ditembak senjata pemegun semasa ditahan atas kesalahan membunuh lalu memakan seorang wanita minggu lalu.

Matthew Williams pernah dipenjara selama dua tahun kerana mencederakan teman wanitanya dahulu. Selepas dua minggu bebas, lelaki berusia 24 tahun itu tinggal di rumah perlindungan banduan Sirhowy Arms di Argoed.

Pada malam kejadian, pengurus tempat berkenaan iaitu Mandy Miles mendakwa dia terdengar suara jeritan dari bilik Matthew lantas bergegas ke sana.



Wanita itu terkejut apabila menjumpai bekas banduan itu sedang melahap mata seorang gadis yang terbujur kaku dan dipenuhi darah.

“Dia kelihatan seperti tidak tahu apa yang dilakukannya. Sudah pasti gadis itu telah mati lantas saya terus menghubungi polis,” ujar Mandy.

Polis yang tiba di lokasi jenayah menyuruh Matthew membuka pintu bilik tetapi suspek tidak mematuhi arahan terbabit. Pihak berkuasa lantas memecah masuk lalu terkesima melihat perlakuan ngeri tersebut.

Suspek telah ditembak dengan senjata pemegun semasa ditahan namun dia dilaporkan tidak bertindak balas dan diisytihar meninggal dunia tidak lama kemudian.


Mangsa dikenalpasti sebagai Cerys Yemm, meninggal dunia kerana kecederaan dalaman. Menurut hasil siasatan polis, gadis berusia 22 tahun itu merupakan kenalan rapat Matthew yang dikenali sejak kecil.

Kredit gambar: sickchirpse, hogmaul, telegraph
 

Comments :

0 comments to “Lelaki bunuh dan makan kawan karib”

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Kategori

Arkib

Kongsikan

Powered by Blogger.